Vizija (efekti i vrednosti)

Nešto sasvim novo i drugačije, potpuno autentično. Pivska milja spaja široki krug ljudi raznih profila, uzrasta, zanimanja, obrazovanja, fizičke sposobnosti… Manifestacija povezuje kulturološke i kompanijske vrednosti kroz rekreaciju i takmičenje na najlepšoj lokaciji u Beogradu čime pokazujemo prosperitet i brigu o ljudima.

Pružanjem podrške zajedno sa kompanijom Atlex postajete pioniri ove manifestacija koja će se po prvi put organizovati u Srbiji, a koja je veoma popularna širom sveta.
Poseban segment posvećen je promociji sponzora kroz fotografije, video materijale i razne programe ljudi na najbolji način upoznati sa vašim brendom.

Ono što je jako važno za ovu manifestaciju je ekološka osvešćenost gde će sve limenke, flaše i čaše biti odvojene, reciklirane, a sav dobijeni novac od toga će biti uplaćen u humanitarne svrhe.

Cilj

Razvoj rekreacije na nesvakidašnji način. Povećanje svesnosti kod ljudi koji vole da uživaju u pivu da i te kako mogu da vode računa o svom zdravlju, da se rekreiraju trčeći.

Atlex kao kompanija kojoj se prevashodno bavi atletikom u Srbiji kroz ovaj projekat vidi mogućnost razvoja rekreativnog bavljenja ’’kraljicom sportova’’ i proširenjem te baze. Svi oni koi misle da ne mogu da trče uvideće da mogu i to zajedno sa profesionalnim trkačima (atletičarima) čime se misija Atlex-a, popularizacije atletike u Srbiji podiže na viši nivo i približava ’’običnom’’ čoveku.

Pokazujemo društvenu odgovornost i ljudima pružamo zadovoljstvo i zdrav način života na inovativan i do sada neviđeno zanimljiv način u Srbiji. Svi oni koji vole da piju pivo mogu uz to piće i da se i rekreiraju i da žive zdravo – jer pivo i trčanje idu pod ruku.